Personvern og informasjonskapsler

Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å forbedre din brukeropplevelse når du besøker våre nettsider. Det brukes også informasjonskapsler for analyse av trafikk på nettsiden. Denne informasjonen kan ikke spores tilbake til deg som enkeltperson.

Les mer om informasjonskaplser

Kundefabrikken skal gjøre en forskjell

Kundefabrikken skal gjøre en forskjell både for våre kunder, våre ansatte, våre samarbeidspartnere og samfunnet i sin helhet

Bilde som viser et skilt med firmanavnet på

Om våre kunder:

Kampen om kundene er stor, og for å komme i betraktning som en leverandør må dere være synlig der hvor kundene befinner seg.

Videre må dere fremstå som en aktør som kan løse kundens problemer på en måte som kundene finner tilfredsstillende.

Og den siste biten som vil skille dere ut fra flokken av andre lignende tilbydere, er hvor bra dere er når det kommer til kundebehandling og kundeoppfølging.

Uten disse tre elementene på plass vinner dere ikke kampen om kundene.

Kundefabrikken er et digitalt salgs- og markedsføringsbyrå som hjelper bedrifter nettopp med å være synlig på de stedene hvor målgruppen deres befinner seg i det digitale landskapet, og å sørge for at dere fremstår som det foretrukne valget.

I tillegg kan vi ikke stresse nok hvor viktig det er for dere å gi både dagens og fremtidige kunder en kundeopplevelse som skiller dere ut fra alle andre. Noe de som inngår et samarbeid med oss vil bli tydelig påminnet om i alt vi samarbeider om.

Lang erfaring

Grunnleggeren av Kundefabrikken sitter med over 35 års erfaring innenfor salg, salgsledelse og salgspsykologi. I tillegg til å ha jobbet med digital markedsføring i over 10 år.

Vi mener derfor at vi har belegg for å påstå at vi kan mye om overordnede markedsføringsstrategier og kundeadferd.

Samarbeid med eksperter

Når det kommer til det detaljerte arbeidet innenfor de ulike markedsføringsgrenene som annonsering på Google Ads, Facebook og andre kanaler, videoproduksjon, nettsidebygging med mer, vet vi av erfaring at hvert fagfelt krever eksperter, ikke generalister.

Vi har derfor alliert oss med de beste innenfor sitt fagfelt fremfor å sitte med all ekspertise internt.
Dette gir oss en større fleksibilitet fremfor å ha egne ansatte innenfor alle fagdisipliner. Samtidig som vi kan levere veldig høy kvalitet på alle våre tjenester og være en totalleverandør.

Det er faktisk lettere for oss å finne en ekstern ekspert fremfor å ansette en ekspert. Lettere å bytte dem ut om de ikke gjør en god jobb, er det også. Noe som kommer deg som kunde til gode.

Vi skal alltid levere det beste arbeidet som er mulig å levere innenfor alle fagdisipliner. Hvis vi ikke evner dette vil vi ikke levere tjenesten i det hele tatt.

Automatisering, automatisering og atter automatisering

Uten å automatisere deler av arbeidsoppgavene innenfor salg og kundebehandling vil dere ikke kunne få de resultatene dere ønsker.

Dette er harde fakta anno 2023 og fremover.

Teknologien er kommet for å bli uansett hvor mye eller lite vi liker det. Og dagens teknologi krever at vi automatiserer og strømlinjeformer alle de områdene og de arbeidsoppgavene som er mulig å automatisere. Dette gjelder oss, og det gjelder dere.

Kundefabrikken bruker mye tid og ressurser på å oppdatere og benytte oss av ulike verktøy for automatisering av arbeidsoppgaver internt. Noe som kommer dere tilgode i form av høy kvalitet til overkommelige priser.

Vi har samme fokus på å hjelpe dere med å automatisere alle de arbeidsoppgavene som er mulig å automatisere innenfor områdene salg, markedsføring og kundekontakt som vi har internt.

Kontakt oss i dag for å lære mer om hvordan vi kan hjelpe dere med å vinne kampen om kundene.

 

Om ansatte og samarbeidspartnere:

Kundefabrikken har et styrevedtak på at vi skal være en inkluderende, samfunnsengasjert bedrift.

Dette skal komme til syne i at vi skal aktivt søke å ansette mennesker som faller utenfor det ordinære arbeidslivet på de fagområdene dette er mulig.

Vi skal også være fleksible ved å tilby en arbeidssituasjon tilpasset hver enkelt arbeidstaker. Eksempelvis ved å tilby hjemmekontorløsninger når dette er mulig, og fleksible arbeidstider. I dag er vi eksempelvis tre ansatte hvor alle tre jobber fra hjemmekontor. Vi har av denne grunn gått til det skrittet å si opp de eksterne kontorfasilitetene våre inntil videre.

Vi har tidligere også hatt et nært samarbeid med NAV, og vi ser ingen grunn til å ikke fortsette dette samrbeidet fremover i kampen for å redusere utenforskap.

Vi ønsker i tillegg å være en bedrift som hjelper ungdom med interesse for digital markedsføring, grafisk design og salg, inn i arbeidslivet.

Kontakt oss gjerne hvis du mener at du er en person som har noe å tilføre oss innenfor fagfeltene digital markedsføring, grafisk design og salg.

 

Om vårt samfunnsengasjement:

Kundefabrikken har som nevnt lengre oppe i denne teksten, et styrevedtak på at vi skal støtte organisasjoner og ildsjeler som gjør en forskjell i samfunnet. Både i form av direkte pengestøtte og sponsorship, men også i form av å engasjerer oss i «Pro Bono»-prosjekter.

Hvis vår ekspertise kan komme enkeltindivider og samfunnet til nytte, er det ingenting som gleder oss mer enn det.

Hvis du kjenner noen som du mener fortjener å bli støttet på den ene eller andre måten så er det bare å tipse oss.

NB. Vi har i 2023 begrenset kapasitet til å ta på oss Pro Bono-oppdrag og å gi direkte pengestøtte, men vi vil garantert komme sterkere tilbake på et senere tidspunkt når vi har bygget opp Kundefabrikken til å bli det selskapet vi ønsker vi skal være.

 

Kontakt oss Kontakt oss
Universelt utformet nettsidefra vår samarbeidspartner Digitalt Byrå